PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ ZLÍNSKO - turistická oblast SLOVÁCKO - turistická oblast HANÁ - turistická oblast BESKYDY-VALAŠSKO - turistická oblast HLAVNÍ STRANA OKRES VSETÍN OKRES ZLÍN OKRES UHERSKÉ HRADIŠTĚ OKRES KROMĚŘ͎ ČESKÁ REPUBLIKA
Čtvrtek 21.08.2025
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Zlínský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Zlínský kraj
Zlínská NEJ
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Zdravotní pojištění
Turistika a volný čas
  Informační služby
Průvodcovské služby
Kultura a zábava
Hrady a zámky
Památky a architektura
Klub českých turistů
Sport a relaxace
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Zimní sporty
Agroturistika
Vinařská turistika
Sdružení a spolky
Cestovní kanceláře
Folklor a tradice
  Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Příroda a její ochrana
  Hory a pohoří
Vodní toky a plochy
Chráněná krajinná území
Naučné stezky
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Obchod a služby
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba
Království perníku

Mediální podpora domácího cestovního ruchu

Vážení kolegové,
obracím se na Vás s informací o tom, že agentura CzechTourism získala finanční prostředky pro realizaci projektu "Mediální podpora domácího cestovního ruchu v České republice". Tento projekt je financovaný z peněz Evropské unie. V rámci projektu bude CzechTourism zajišťovat reklamní kampaň s rozpočtem 35 milionů Kč. V tuzemském celostátním tisku, v rozhlase a na internetu bude probíhat od května 2006 do dubna 2007 reklama zaměřená na širokou paletu příležitostí k dovolené a relaxaci v České republice.
Smyslem připravované kampaně je přesvědčit občany, aby utráceli peníze zde, v České republice. Cílem je ukázat pestrou paletu míst a příležitostí, kde si lze zajímavě a užitečně užít nejen sportu a odpočinku, ale také zábavy a kde najít nová poznání.
Na přípravě obsahu kampaně a při sběru podkladů vhodných pro média očekáváme spolupráci s krajskými úřady, obcemi, městy a turistickými informačními centry. Během února a března budou probíhat v jednotlivých turistických oblastech České republiky marketingové semináře a školení o projektu. Na základě výstupů z těchto seminářů vypracuje odborná skupina obsah reklamní kampaně, která musí vycházet z Programů rozvoje cestovního ruchu v krajích a bude reflektovat aktuální nabídku pro domácí turisty.
Pro naplnění záměru projektu je důležitá úzká spolupráce odpovědných osob. Dovolte mi, abych členy ATIC vyzvala k aktivní účasti v projektu a pozvala Vás na marketingové semináře. Seznam turistických oblastí a termíny marketingových seminářů, včetně kontaktů na organizátory najdete na www.CzechTourism.cz v sekci "Regiony" pod označením "SROP - Mediální podpora".
Jsem přesvědčena o tom, že spolupráce při podpoře propagace domácí turistiky bude pro členy Asociace turistických informačních center přínosná. Věřím, že projekt je natolik zajímavý a užitečný, že vzbudí zájem o spolupráci mezi informačními centry a místními podnikateli v cestovním ruchu a bude generovat další návaznosti spolupráce v budoucnosti.
Veronika Váňová,
manažerka projektu

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 10.02.2006 v 16:36 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA